edukáció

Szerepet kívánunk vállalni abban, hogy a lakosság és az ügyfeleink képzettebbek lehessenek. Célunk, hogy képzéseink révén a stratégiai időszak végére Magyarországon 100 000 embert érjünk el direkt vagy indirekt módon. Ezeket a képzéseket elsősorban két területre koncentráljuk: a digitális felzárkóztató programokra és az iparági utánpótlásra.

Teachtoday kezdeményezés

Felelős nagyvállalatként feladatunk, hogy segítséget nyújtsunk az internet biztonságos használatához. Arra törekszünk, hogy minden korosztály okosan és tudatosan éljen a digitális világ lehetőségeivel és megszűnjön az ország egyes területei között fennálló digitális szakadék. 2017 novemberében a vállalatcsoport többi tagjához hasonlóan a Magyar Telekom is csatlakozott a Deutsche Telekom Teachtoday nevű kezdeményezéséhez, ezáltal lehetőséget teremtve az edukációs tartalmak online, széles körben való terjesztésére.

Digitális híd

A Magyar Telekom 2004-ben indította útjára a Digitális Híd Kistelepüléseken és Digitális Híd Fest programokat, amelyek célja, hogy megismertessük az információs és kommunikációs technológia eredményeit és lehetőségeit azokon a területeken, ahol a digitális különbség jelen van, és idővel szakadékká mélyülhet. A program keretében több mint 200 esemény került megrendezésre.

Legyél te is informatikus! Program

Az iparági utánpótlás támogatására a Magyar Telekom 2015 novemberében elindította a Legyél Te is Informatikus! elnevezésű programot, amely során telekomos önkéntesek tartanak országszerte előadásokat az IT szakma rejtelmeiről középiskolás diákok számára, iskolai órák keretében. A program fennállása óta már több, mint 22 000 fiatalhoz jutott el.

Gyermekvédelem

A következő oldalon hasznos információkat találsz a gyermekvédelemmel, szűrőprogramokkal kapcsolatban, valamint biztonsági tippeket olvashatsz a tudatos tévézés, netezés és mobilhasználat témakörében.

DELFIN Díj

A Magyar Telekom 2008-ban azzal a céllal alapította meg a DELFIN Díjat, hogy elismerje és jutalmazza a fenntarthatósági szempontból kiemelkedő teljesítményt nyújtó beszállóit. A Díjat 2013-tól már nemcsak saját beszállítói között hirdeti meg a vállalat, hanem minden Magyarországon tevékenykedő vállalkozás vagy szervezet pályázhat az elismerésre.

Fenntarthatósági Kerekasztal

Az évente megrendezésre kerülő esemény célja, hogy vállalatcsoport felé irányuló elvárásokat, megvitassuk a felmerülő problémákat, valamint megfelelő hátteret biztosítsunk az együttgondolkodásra és egy fenntartható jövő építésében való együttműködésre, valamint bemutassuk fenntarthatósági céljainkat és eredményeinket érdekelt feleinknek.

A jövő telekomosai

A Magyar Telekom nemcsak iskolai környezetben járul hozzá a fiatalok képzéséhez, hanem gyakornoki programja és a Mobiltudós program által is. Kiemelten fontos számunkra, hogy elérjük az Y és Z generációs fiatal tehetségeket és lehetőséget biztosítsunk számukra arra, hogy megtanuljanak eligazodni egy nagyvállalatban, valamint hasznosítható szakmai tapasztalatot szerezzenek csapat- és projektszintű feladatok megoldásában. 

Fenntarthatósági Nap

2017-ben 10. alkalommal került megrendezésre a Fenntarthatósági Nap elnevezésű fesztiválkonferencia, ahol a szakmai szekcióbeszélgetések mellett interaktív kiállítók, kreatív pályázatok és díjátadók, valamint igazi fesztiválhangulatot adó afterparty várta az érdeklődőket. Az idei évben ismét rekordszámú, 9000 fő gyűlt össze az Akvárium Klubban. 2018. szeptember 29-én ismét az Akvárium Klubban várjuk majd a fenntarthatósági téma iránt fogékony érdeklődőket.